Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Τι χρωστάνε οι Δήμοι του Ρεθύμνου

@Από τα Ρεθυμνιώτικα Νέα, της ΠΟΠΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Επτά δήμοι από τους έντεκα Καποδιστριακούς του νομού Ρεθύμνου και μία κοινότητα παρέδωσαν στον γενικό γραμματέα της Περιφέρειας Κρήτης Αθανάσιο Καρούντζο, κατόπιν σχετικής εντολής του στα τέλη Νοεμβρίου, τα οικονομικά τους στοιχεία και ήδη από την περασμένη Παρασκευή έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας. Πρόκειται για τους δήμους: Ρεθύμνου, Αρκαδίου, Λάμπης, Ανωγείων, Κουλούκωνα, Λαππαίων, Νικ. Φωκά και την Κοινότητα Ζωνιανών.
Στην εντολή του περιφερειάρχη δεν ανταποκρίθηκαν, οι δήμοι: Γεροποτάμου, Φοίνικα, Συβρίτου και Κουρητών. Είναι άγνωστο γιατί δεν παρέδωσαν οι αντίστοιχες δημοτικές αρχές τα οικονομικά τους στοιχεία και αν θα το πράξουν τις επόμενες μέρες αν και πληροφορίες αναφέρουν ότι σε κάποιες περιπτώσεις η απουσία διπλογραφικού συστήματος έχει δημιουργήσει οικονομική αταξία σε βαθμό τέτοιο που δυσκολεύονται οι κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες να δώσουν στοιχεία.
Πάντως, από τους επτά δήμους που ανταποκρίθηκαν στην εντολή του περιφερειάρχη, την καλύτερη οικονομική κατάσταση εμφανίζουν οι δήμοι Ανωγείων, Λαππαίων και Κουλούκωνα καθώς είτε δεν έχουν συνάψει δανεισμό είτε δεν έχουν χρέη προς τρίτους, ενώ την χειρότερη ο δήμος Αρκαδίου.
Η εικόνα που εμφανίζουν τα ταμεία των επτά δήμων, μέσα από τον κατάλογο των στοιχείων που συνέταξαν οι οικονομικές τους υπηρεσίες, δεν είναι θετική, πλην εξαιρέσεων, ωστόσο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και εντελώς αρνητική. Στην πλειοψηφία τους σχεδόν, παραδίδουν ως προίκα στους καλλικρατικούς ταμεία με ελάχιστα υπόλοιπα, κάποιοι δε και με έλλειμμα και πολλές οφειλές είτε προς τράπεζες είτε προς προμηθευτές.
Πρόκειται όμως για στοιχεία που θα ερευνηθεί κατά πόσον ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αφού δεν αποκλείεται κάποιοι από τους δήμους να απέδωσαν μια ωραιοποιημένη εικόνα σε σχέση με τα χρέη τους και όχι την πραγματική τους κατάσταση, για ευνόητους λόγους. Αυτό είναι εξάλλου ένα σημείο στο οποίο αναφέρθηκε ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης, μιλώντας στα «Ρ.Ν.»: «Τα στοιχεία που παραδόθηκαν δίνουν μια εικόνα που είναι η τιμολογημένη. Μακάρι να είναι αυτή και η πραγματική. Δεν είναι όμως η πραγματική, τουλάχιστον σε όλους τους δήμους. Διότι σε ορισμένους υπάρχουν και χρέη που είναι αφανή. Αυτά είναι το πρόβλημα αφού δημιουργούν και θεσμική εκτροπή και οικονομική ανωμαλία στην οικονομική τους υπηρεσία».
Ο κ. Μαρινάκης δεν έκανε τυχαία την παραπάνω αναφορά σε αφανή χρέη. Γνωρίζει, τουλάχιστον σε ό,τι έχει σχέση με τα καποδιστριακά δημοτικά ταμεία που θα παραλάβει ο μητροπολιτικός δήμος, ποια έχουν οφειλές σε τρίτους και δεν εμφανίζονται επίσημα, σε ποιους δήμους έχουν ήδη γίνει αγωγές από εργολάβους ή προμηθευτές και όσες ακόμα ενδέχεται να γίνουν.
Αναλυτικά

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Η προίκα που αφήνουν οι καποδιστριακοί δήμοι
• Ποιες δημοτικές αρχές ανταποκρίθηκαν στην εντολή του περιφερειάρχη και παρέδωσαν στοιχεία για την οικονομική τους κατάσταση
• Γ. Μαρινάκης: «Υπάρχουν και χρέη που είναι αφανή και δημιουργούν πρόβλημα και θεσμικής εκτροπής και οικονομικής ανωμαλίας»
Με ελάχιστα υπόλοιπα στα ταμεία τους και με πολλές οφειλές είτε προς τράπεζες είτε σε προμηθευτές είτε προς τρίτους, αποχαιρετούν οι δήμοι τον Καποδίστρια και ανοίγουν τις πόρτες τους στον «Καλλικράτη». Τα χρέη θα συσσωρευτούν στους νέους μεγάλους ΟΤΑ που δημιούργησε ο καινούργιος διοικητικός θεσμός, αφού καθένας τους θα πάρει προίκα τρία, τέσσερα ή και πέντε δημοτικά ταμεία (στην πλειοψηφία τους προβληματικά) γεγονός που θα καταστήσει το πρώτο έτος λειτουργίας των καλλικρατικών δήμων, το 2011 δηλαδή, ως την πλέον κρίσιμη χρονιά με δεδομένη και την οικονομική κρίση της χώρας.
Τα οικονομικά στοιχεία των καποδιστριακών δήμων του νομού Ρεθύμνου, τα οποία ζήτησε από τους απερχόμενους δημάρχους ο περιφερειάρχης και ήδη βρίσκονται ανηρτημένα στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης, τουλάχιστον όπως παραδόθηκαν και εμφανίζονται, δεν αποτελούν ούτε έκπληξη ούτε και βέβαια είναι χειρότερα ή καλύτερα άλλων δήμων της χώρας.
Πλήρης εικόνα από τους έντεκα δήμους και την μία κοινότητα δεν υπάρχει και δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς παραλαμβάνουν οι νέοι δήμοι αφού στην εντολή του Αθ. Καρούντζου δεν ανταποκρίθηκαν, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, όλες οι καποδιστριακές αρχές. Τα στοιχεία τους παρέδωσαν στην Περιφέρεια οι δήμοι: Ρεθύμνου, Αρκαδίου, Λάμπης, Ανωγείων, Κουλούκωνα, Λαππαίων, Νικ. Φωκά και η Κοινότητα Ζωνιανών.
Από τους επτά πάντως που ανταποκρίθηκαν, την καλύτερη οικονομική κατάσταση εμφανίζουν οι δήμοι Ανωγείων, Λαππαίων και Κουλούκωνα καθώς είτε δεν έχουν συνάψει δανεισμό είτε δεν έχουν χρέη προς τρίτους.
Δεν μπορεί πάντως να αγνοηθεί το γεγονός ότι σε πολλά από τα στοιχεία των δήμων υπάρχουν ασάφειες που παρά τη διπλή και τριπλή ανάγνωση δεν γίνονται κατανοητά.
Απομένουν να παραδώσουν τα οικονομικά τους στοιχεία οι δήμοι: Γεροποτάμου, Φοίνικα, Συβρίτου και Κουρητών, που για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο δεν το έχουν πράξει αν και πληροφορίες αναφέρουν ότι σε κάποιες περιπτώσεις η απουσία διπλογραφικού συστήματος έχει δημιουργήσει οικονομική αταξία σε βαθμό τέτοιο που δυσκολεύονται οι κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες να δώσουν στοιχεία.
Και φυσικά δεν σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τα οικονομικά στοιχεία που παραδόθηκαν είναι και πραγματικά στο σύνολο τους. Αυτό θα διαπιστωθεί από τις οικονομικές υπηρεσίες των νέων δήμων που από την 1η Ιανουαρίου, οπότε θα εγκατασταθούν και θα παραλάβουν τα «χαρτοφυλάκια» των καποδιστριακών, θα προχωρήσουν σε λεπτομερή έλεγχο όλων των στοιχείων. Δεν αποκλείεται μάλιστα να ζητηθεί σε κάποιες περιπτώσεις και ορισμός οικονομικών ελεγκτών.
Ανοιχτό αφήνει το ενδεχόμενο αυτό ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης που στις 3 Ιανουαρίου θα παραλάβει τα ταμεία των δήμων Αρκαδίου, Νικηφόρου Φωκά και Λαππαίων. Οι δυο τελευταίοι δήμοι δεν φαίνεται να εμφανίζουν πρόβλημα σε αντίθεση με τον δήμο Αρκαδίου που ως ένα σημείο είναι γνωστή η οικονομική του κατάσταση.
Ο δήμαρχος του μητροπολιτικού δήμου, όταν του ζητήθηκε από τα «Ρ.Ν.» να σχολιάσει τα οικονομικά στοιχεία που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο από τους δήμους που συνενώνονται με τον μητροπολιτικό, εμμέσως πλην σαφώς εμφανίστηκε επιφυλακτικός ως προς την πραγματική εικόνα που έχουν εμφανίσει κάποιοι δήμοι, χωρίς ωστόσο να τους κατονομάσει.
«Αυτή η εικόνα είναι η τιμολογημένη. Μακάρι να είναι η πραγματική αλλά δεν είναι τουλάχιστον για όλους τους δήμους. Διότι υπάρχουν και χρέη που είναι αφανή. Αυτά είναι που δημιουργούν το πρόβλημα και της θεσμικής εκτροπής και της οικονομικής ανωμαλίας στην οικονομική υπηρεσία.
Θα κάνουμε το κάθε τι για να ξεπεραστούν οι σκόπελοι. Θα αναλάβει αντιδήμαρχος Οικονομικών ο κ. Παπαδουράκης που είναι έμπειρος και ήδη δουλεύει σε συνεργασία με τις υπόλοιπες οικονομικές υπηρεσίες όλων των δήμων και θα έχει φυσικά και τη δική μου συμπαράσταση» τόνισε ο κ. Μαρινάκης ενώ άφησε ανοιχτό και το ενδεχόμενο του ορισμού ορκωτών ελεγκτών αν χρειαστεί.
Να σημειωθεί ότι τη Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011, ο δήμαρχος Ρεθύμνου θα παραλάβει τα τρία δημαρχεία των καποδιστριακών δήμων: Λαππαίων στις 9:30, Νικηφόρου Φωκά στις 11:15 και Αρκαδίου στις 13:15.
Ο Γιώργος Μαρινάκης, δεν προτίθεται να αναθέσει σε κανέναν αντιδήμαρχο αρμοδιότητα για τον δήμο Αρκαδίου αλλά θα τον διαχειριστεί προσωπικά λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει και προκειμένου να έχει ασφαλή εικόνα όλων των υπηρεσιών του.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΝΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΗΜΟ
Δήμος Ρεθύμνου
Τα οικονομικά στοιχεία του δήμου Ρεθύμνου, όπως τα κατέθεσε η οικονομική υπηρεσία στον γενικό γραμματέα της Περιφέρειας Κρήτης, καθώς και το προσωπικό που απασχολεί, είναι τα παρακάτω:
Α. Σύμφωνα με το κλείσιμο ταμείου κατά την 30/11/2010 και την συμφωνία απλογραφικού-γενικού λογιστικής, το τρέχον ταμειακό υπόλοιπο διαμορφώνεται στο ποσό των 5.972,393,95€ εκ των οποίων ποσό 1.247.932,71€ είναι τακτικά, ποσό 3.759.285,51 ευρώ είναι έκτακτα και ποσό 965.175,73 ευρώ αποτελεί διαπιστωμένο ταμειακό έλλειμμα ετών 2003-2004. (Συνημμένο τωρινό ισοζύγιο Γενικής Λογιστικής Δήμου Ρεθύμνης).
Το ταμειακό υπόλοιπο την 31/12/2010 εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο ποσό των 2.996.000,00 ευρώ (Τακτικά 496.000,00 έκτακτα ειδικευμένα 2.500.000,0 ευρώ).
Β. Ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δήμου Ρεθύμνης προς τα ασφαλιστικά ταμεία δεν υπάρχουν.
Γ. Οι οφειλές προς τρίτους ανέρχονται στο ποσό των 2.000.926,81€.
Δ. Οι δανειακές υποχρεώσεις του Δήμου Ρεθύμνης αναλύονται ως ακολούθως:
α) Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων: Τοκοχρεολύσιο έτους 2010, ποσό 826.945,50 ευρώ συνολικά και 75.176,86 μηνιαίως.
β) Εμπορική Τράπεζα-Τοκοχρεολύσιο έτους 2010, ποσό 295.014,89 συνολικά και 24.584,57 μηνιαίως.

Λειτουργικά έξοδα
Ε. Οι ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες (λειτουργικά έξοδα) ανέρχονται στο ποσό των 13.346.063,59 ευρώ ετησίως και αναλύονται ως εξής:
Αμοιβές και έξοδα προσωπικού    7.578.468,51
Αμοιβές αιρετών    280.662,50
Μισθώματα    228.609,30
Ασφάλιστρα    32.311,42
Τέλη κυκλοφορίας    2.455,65
ΤΑΔΚΥ    405.577,84
Καύσιμα    182.320,09
Υποχρεωτικές εισφορές ΟΤΑ     (64.30)766.293,00
Προαιρετικές δαπάνες ΟΤΑ (64.51)    427.242,69
Επιχορηγήσεις Ν.Π.Δ.Δ.
και Επιχειρήσεις     (67.15)    1.643.541,08
Χορηγίες για κοινωνικούς σκοπούς     (67.33)    .......23.477,62
Απόδοση σχολικών επιτροπών και παιδικούς σταθμούς
(67.51)    1.775.103,89
Σύνολο    13.346.063,59
Το προσωπικό του Δήμου
Στ. Το προσωπικό, κατά κατηγορία και εργασιακή σχέση, που υπηρετεί στο Δήμο Ρεθύμνης είναι το ακόλουθο:

Μόνιμοι υπάλληλοι Δήμου Ρεθύμνης

Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
ΠΕ Διοικητικών οικονομικών:    16
ΠΕ Μηχανικών (πολιτικών μηχανικών):    4
ΠΕ Μηχανικών (αρχιτεκτόνων):    4
ΠΕ Μηχανικών (μηχανολόγων ηλεκτρολόγων μηχανικών):    1
ΠΕ Μηχανικών (τοπογράφων):    3
ΠΕ Γεωτεχνικών (γεωπόνων):    1
ΠΕ Πληροφορικής:    3
ΠΕ Ειδικής υπηρεσίας (δημοτικής αστυνομίας):    2
ΠΕ Ψυχολόγων:    1

Τεχνολογικής εκπαίδευσης
ΤΕ Μηχανικών (πολιτικών μηχανικών):    2
ΤΕ Διοικητικών λογιστών:    3
ΤΕ Τεχνολόγος δασοπονίας:    1
ΤΕ Εργοδηγών (χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα ΤΕΙ):    1
ΤΕ Διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών:    1

Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΔΕ Διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών:    5
ΔΕ Διοικητικών:    32
ΔΕ Δομικών έργων:    3
ΔΕ Σχεδιαστών:    1
ΔΕ Εισπρακτόρων:    3
ΔΕ Ειδική υπηρεσία (Δημοτική Αστυνομία):    11
ΔΕ Ηλεκτρολόγων:    3
ΔΕ Μηχανοτεχνιτών αυτοκινήτων:    3
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικών αυτοκινήτων:    1
ΔΕ Χειριστών:    5
ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων:    6
ΔΕ Τεχνιτών:    7
ΔΕ Δενδροανθοκηπουρών:    4

Υποχρεωτικής εκπαίδευσης
ΥΕ Κλητήρων θυρωρών γενικών καθηκόντων:    2
ΥΕ Εργατών (καθαριότητας-πρασίνου-οικοδομικού):    31
Σύνολο εργαζομένων:    160

Υπάλληλοι με σχέση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
ΔΕ Οδηγοί απορριμματοφόρου:    5
ΥΕ Εργάτες καθαριότητας:    15
Σύνολο εργαζομένων:    20

Εργαζόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου
Σχολικοί φύλακες:    18
ΔΕ Διοικητικοί:    15
ΤΕ 13 Τεχν. γεωπονίας:    1
ΤΕ Μηχανικών:    2
ΥΕ Εργάτες καθαριότ:    10
ΥΕ Εργάτες πρασίνου:    5
ΥΕ 16 Εργ. οικοδόμοι:    6
ΔΕ Τεχνίτες οικοδόμοι:    3
ΔΕ Οδηγοί:    7
ΥΕ Εργάτες:    2
ΔΕ Επιμορφωτής Αγ/φίας:    1
ΔΕ Επιμορφωτής λαούτου:    1
ΔΕ Επιμορφωτής χορού:    1
ΔΕ Ηλεκτρολόγος:    2
ΔΕ Δενδροανθοκηπουροί:    2
ΔΕ 30 Τεχν. ελαιοχρωματιστ:    1
ΠΕ Διοικητικός:    1
ΤΕ Κοινωνικός λειτουργός:    1
Ειδικοί συνεργάτες:    2
Ιδιαιτέρα γραμματέας:    1
Νομ. σύμβουλος:    1
Δικηγόρος:    1
Σύνολο εργαζομένων με σχέση εργασίας Ιδ. Δικαίου Αορίστου Χρόνου 84
Δημοτικές επιχειρήσεις
Ζ. Οι υφιστάμενες δημοτικές επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα του Δήμου Ρεθύμνης είναι τα ακόλουθα:
1. Δημοτικός αθλητικός οργανισμός Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
2. Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Δήμου Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
3. Κ.Α.Π.Η. Δήμου Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
4. Δημοτική Φιλαρμονική-Δημοτικό Ωδείο Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
5. Πειραματική Δημοτική Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
6. Δημοτική Χορωδία Δήμου Ρεθύμνης (ΝΠΔΔ)
7. Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Ρεθύμνου
8. Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ρεθύμνης (ΚΕΔΗΡ)
9. Δημοτική Κοινωφελής επιχείρηση εικαστικών και θεάτρου Ρεθύμνου (ΔΗΚΕΠΕΘΕΡ)

Δήμος Νικηφόρου Φωκά

Ο δήμος Νικηφόρου Φωκά, κατέθεσε τα παρακάτω οικονομικά στοιχεία:
Υπόλοιπο λογαριασμού όψεως Εμπορικής 25/11/2010    1.223.373,21
Μετρητά ταμείου    3.932,54
Μερικό υπόλοιπο χρηματικών διαθεσίμων 25/11/2010    1.227.305,75
Πλέον: Εκτιμώμενες ταμειακές εισπράξεις έως 31/12/2010    335.000,00
Μείον: Εκτιμώμενες ταμειακές πληρωμές έως 31/12/2010    410.000,00
Εκτιμώμενο ταμειακό υπόλοιπο 31/12/2010    1.152.305,75
Εισφορές και κρατήσεις μισθοδοσίας προσωπικού    24.850,00
Παρακρατημένες και αποδοθείσες εισφορές σε Δ.Ο.Υ.    65.500,00
Εκτιμώμενες οφειλές ασφαλιστ. ταμείων έως 31/12/2010    90.350,00
Τεχνικά έργα και οφειλές τεχνικού προγράμματος έως 31/12/2010    356.400,00
Ανεξόφλητα εντάλματα έως 31/12/2010    281.500,00
Μη ενταλματοποιημένα τιμολόγια προς πληρωμή έως 31/12/2010    181.550,00
Εκτιμώμενες οφειλές προς λοιπούς τρίτους έως 31/12/2010    819.450,00
Δάνεια (τρεις δανειακές συμβάσεις) Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων    215.576,00
Ανεξόφλητο υπόλοιπο δανειακών συμβάσεων 31/12/2010    215.576,00
Μισθοδοσία προσωπικού (Πληρωτέες αμοιβές και εισφορές ασφαλ. οργαν.)    62.750,00
Ενοίκια ακινήτων    250,00
ΔΕΗ-ΟΤΕ και λοιποί λογαριασμοί π.χ. θέρμανσης    1.400,00
Συνδρομές π.χ. internet, καλωδιακής, περιοδικών ενημερωτικών    200,00
Ασφάλειες μεταφορικών μέσων και λοιπές    400,00
Μηνιαίες δόσεις εξόφλησης δανείων Ταμείου Παρακαταθηκών    2.930,00
Μηνιαίες δαπάνες και λοιπά λειτουργικά έξοδα            67.930,00

Δήμος Αρκαδίου

Η οικονομική κατάσταση του δήμου Αρκαδίου και ο κατάλογος των υπαλλήλων του, όπως αναρτήθηκαν από την Περιφέρεια, είναι ως εξής:
α. Το τρέχον ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου μας είναι 116.134,02 ευρώ και την 31/12/2010 θα διαμορφωθεί στα ίδια περίπου επίπεδα.
β. Έχει γίνει ρύθμιση οφειλών του Δήμου στο ΙΚΑ Ρεθύμνου με την αρ. 3291/07 απόφαση της διευθύντριας σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3518/06 η οποία έχει υπόλοιπο 50.077,69 ευρώ.
γ. Οφειλές προς τρίτους 2.077.510 ευρώ.
δ. Η συνολική μας δανειακή υποχρέωση στο Τ.Π. και Δανείων είναι 153.140 ευρώ και η μηνιαία υποχρέωση είναι 2.399,62 ευρώ.
ε. Ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες 119.317,42 ευρώ.

Προσωπικό Δήμου Αρκαδίου

15    Διοικητική υπηρεσία    (Μόνιμοι)
2    ΚΕΠ    (Μόνιμοι)
8    Υπηρεσία Καθαριότητας    (Μόνιμοι)
3    Τεχνική Υπηρεσία     (Μόνιμοι)
7    Υπηρεσία Καθαριότητας    (Αορίστου Χρόνου)
9    Υπηρεσία Καθαριότητας    (Μερικής Απασχόλησης)
2    Υπηρεσία Καθαριότητας    (Εποχιακό προσωπικό)
1    Δικηγόρος με πάγια αντιμισθία    (Μόνιμος)
Σύνολο    47

Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αρκαδίου

Η διαδικασία μετατροπής έχει ολοκληρωθεί από 15-4-2009 με τη μετατροπή της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης Αρκαδίου σε Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αρκαδίου (ΦΕΚ 693/Β/15-4-2009).
Περιουσιακή κατάσταση: Δεν έχει περιουσιακά στοιχεία.
Δανειακές υποχρεώσεις: Δεν υπάρχουν
Προσωπικό:
1 υπάλληλο ΔΕ αορίστου χρόνου.
4 υπάλληλοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (Βοήθεια στο Σπίτι).
1 γυμναστή με σύμβαση ορισμένου χρόνου (Προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού).
1 λογιστή εξωτερικό συνεργάτη με σύμβαση εργασίας.


Οικονομική κατάσταση Επιχείρησης:
Απαιτήσεις
Ποσό σε €    Αιτιολογία
55.980,00    Οφειλόμενο κεφάλαιο από Δήμο Αρκαδίου
46.300,18    Α’ Δόση Διετούς προγράμματος Δράσης οφειλόμενο από Δήμο Αρκαδίου.
48.104,96    Β’ και Γ’ Δόση από ΕΣΠΑ για το Βοήθεια στο σπίτι
8.130,00    οφειλές από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Σύνολο    158.515,14

Υποχρεώσεις μέχρι 31-12-2010

Ποσό σε €    Αιτιολογία
16.811,32    Μισθοδοσία προσωπικού Δ’ τριμήνου
7.500,00    ΙΚΑ
10.500,00    Αμοιβές προέδρου
2.491,00    Προμηθευτές
31.035,48    Κτηματική Υπηρεσία
5.108,00    Αμοιβές λογιστών
1.004,00    Φ.Μ.Υ.
Σύνολο    74.449,80
Δήμος Λαππαίων
Η δημοτική αρχή του δήμου Λαππαίων κατέθεσε τα παρακάτω οικονομικά στοιχεία:
Α) Το τρέχον χρηματικό υπόλοιπο του Δήμου Λαππαίων ανέρχεται στο ύψος των 478.797,15 ευρώ εκ των οποίων ευρίσκονται 455.675,14 ευρώ εις λογαριασμό της Αγροτικής Τράπεζας Ελλάδος και 15.000,00 ευρώ εις λογαριασμό της Τράπεζας Ελλάδος και τα υπόλοιπα μετρητά.
Το χρηματικό υπόλοιπο στο τέλος του χρόνου εκτιμούμε ότι θα διαμορφωθεί στο ύψος των 245.000,00 ευρώ και άνω.
Β) Οφειλές προς ασφαλιστικά ταμεία μηδέν (0).
Γ) Οφειλές προς τρίτους εκτός αυτών που είναι ενταγμένες σε χρηματοδοτικά προγράμματα και αυτών που δεν έχει γίνει πρόβλεψη πληρωμής τους στην (α) περίπτωση μηδέν (0).
Δ) Δανειακές υποχρεώσεις προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων συνολικές 129.815,66 ευρώ κατά την 31/12/2009 και ανά μήνα 1.649,49 ευρώ.
Ε) Ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες (λειτουργικά έξοδα) 45.000,00 ευρώ
Ζ) Δημοτικές επιχειρήσεις δεν υπάρχουν.
Οικονομική κατάσταση Δήμων Αγίου Βασιλείου
Από τους δυο δήμους οι οποίοι συνενώθηκαν με τον «Καλλικράτη» και συγκροτούν τον δήμο Αγίου Βασιλείου, ο δήμος Λάμπης ανταποκρίθηκε και παρέδωσε στοιχεία στον περιφερειάρχη ενώ αντίθετα ο δήμος Φοίνικα δεν τα παρέδωσε ακόμα.

Δήμος Λάμπης

Ταμειακό υπόλοιπο έως 18/11/2010
Τακτικά    11.883,98
Έκτακτα ανειδίκευτα    65.414,61
Έκτακτα ειδικευμένα    105.865,94
Σύνολο:    183.164,53

Αναμενόμενο ταμειακό υπόλοιπο 31/12/2010
Τακτικά    0
Έκτακτα ανειδίκευτα    30.000,00
Έκτακτα ειδικευμένα    50.000,0
Σύνολο:    80.000,00
Οφειλές προς τρίτους (με βάση τις προβλέψεις έως 31/12/2010 και χωρίς αυτές που είναι ενταγμένες σε χρηματοδοτικά προγράμματα).
Συνολικό ποσό οφειλής:    500.000,00 ευρώ
Μηνιαίες δανειακές υποχρεώσεις    4.634,77 ευρώ
Ετήσιες δανειακές υποχρεώσεις    55.617,24 ευρώ
Ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες (δεν συμπεριλαμβάνεται η δ. κατηγορία):
Περίπου 160.000,00 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται: μισθοδοσία προσωπικού και αιρετών, τηλεφωνικά, ταχυδρομικά τέλη, προμήθειες καυσίμων, συντηρήσεις, οχημάτων, γραφική ύλη δημοσιεύσεις σε εφημερίδες, είδη καθαριότητας, ασφάλιστρα οχημάτων, υποχρεωτικές εισφορές σε ΤΠΔΥ, ΤΕΑΔΥ, εργατικά, έξοδα κίνησης προέδρων τοπικών συμβουλίων, αποζημιώσεις συνεδριάσεων συμβουλίων, λειτουργικές δαπάνες παιδικού σταθμού κλπ.).
Δημοτικές Επιχειρήσεις: Υπάρχει μία αμιγής Δημοτική Επιχείρηση χωρίς καθόλου προσωπικό.
Τα περιουσιακά της στοιχεία είναι τα παρακάτω:
Ρευστά διαθέσιμα 18/11/2010:    3.478,00
Ακίνητα: 2 ακίνητα στο Τ.Α. Σπηλίου εκτάσεως 4.478,00 τ.μ. το πρώτο και 9.774,00 τ.μ. το δεύτερο.

Οικονομική κατάσταση Δήμων Μυλοποτάμου

Από τους Καποδιστριακούς δήμους που συγκροτούν τον δήμο Μυλοποτάμου, στοιχεία παρέδωσαν ο δήμος Κουλούκωνα και η κοινότητα Ζωνιανών όχι όμως και ο δήμος Γεροποτάμου.

Δήμος Κουλούκωνα

α. Το τρέχον ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου κατά την 22/11/2010 ανέρχεται στο ποσό των 536.068,32 ευρώ (απολογισμός) και εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί κατά την 31/12/2010 στο ποσό των 100.000,00 ευρώ.
Β) Δεν υπάρχουν οφειλές προς τα ασφαλιστικά ταμεία και εκτιμάται στις 31/12/2010 να είναι 40.000,00 ευρώ τα οποία θα πληρωθούν το νέο έτος.
Γ) Υπολογίζεται ότι οι οφειλές που θα μεταφερθούν στο οικονομικό έτος 2011 θα είναι περίπου 300.000,00 ευρώ.
Δ) Δανειακές υποχρεώσεις έως 30/10/2010 στο Ταμείο Παρακαταθηκών και δανείων που αφορά οφειλές των πρώην κοινοτήτων είναι 203.754,83 ευρώ και παρακρατείται κάθε μήνα από τους ΚΑΠ ποσό 5.072,98 ευρώ. Ο Δήμος Κουλούκωνα από σύστασής του δεν έχει προβεί σε σύναψη δανείου για δικές του υποχρεώσεις.
Ε) Οι ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες υπολογίζονται στο ποσό των 110.000,00 ευρώ μηνιαίες.
Στο δήμο υπάρχει μία δημοτική επιχείρηση με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κουλούκωνα». Σχετικά με τα οικονομικά της επιχείρησης εκτιμάται ότι εφόσον πληρωθούν οι απαιτήσεις των κοινωνικών προγραμμάτων μέχρι 31/12/2010 δεν θα υπάρχουν προβλήματα χρέους της επιχείρησης.

Προσωπικό του δήμου με σχέση εργασίας και μέση μηνιαία δαπάνη
Μόνιμοι    17    (31.443)
Αορίστου Χρόνου    6    (11.028)
Μόνιμοι υπάλληλοι ΚΕΠ    2    (3.666)
Ορισμένου χρόνου μερ. απασχ.    17    (9.280)
Αιρετοί    5    (8.290)
Ληξίαρχος    1    (680)
Σύνολο μηνιαίας δαπάνης:    64.387 ευρώ

Προσωπικό της Κοινωφελούς Επιχείρησης

Βοήθεια στο Σπίτι (Λιβάδια)
Κοινωνική λειτουργός    1.353,15
Οικογενειακή βοηθός    1.168,45
Νοσηλεύτρια    1.313,61
Οικογενειακή βοηθός    1.217,04
Οικογενειακή βοηθός    1.314,24
Νοσηλεύτρια    1.354,89
Βοήθεια στο Σπίτι (Γαράζο)
Νοσηλεύτρια    1.563,56
Οικογενειακή βοηθός    1.411,45
Οικογενειακή βοηθός    1.362,85
Κοινωνιολόγος    1.654,37
Βρεφονηπιακός Σταθμός
Βοηθητικό προσωπικό        1.188,08
Βοηθητικό προσωπικό        1.336,32
Νηπιαγωγός    1.513,00
Βρεφοκόμος    1.055,28
Νηπιαγωγός    1.151,22

Γραφείο παροχής κοινωνικών υποστηρικτικών υπηρεσιών Δήμου Κουλούκωνα
Ψυχολόγος    19/9/2006
1.282,27    Δήμος Κουλούκωνα

Κοινότητα Ζωνιανών

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε η κοινότητα Ζωνιανών, η οικονομική κατάσταση και το προσωπικό που παραδίδει στον δήμο Μυλοποτάμου, είναι η παρακάτω:

Α. Ταμειακό υπόλοιπο
Εκτίμηση έως 31/12/ 2010
Τακτικά    Έκτακτα
Έσοδα    118.624,40€ (τακτικά) και 143.944,01€ (έκτακτα)
Δαπάνες    112.342,71€ (τακτικά) και 134.330,61€ (έκτακτα)
Ταμειακό υπόλοιπο:    6.281,69€(τακτικά) και 9.613,40€(έκτακτα)
Β. Οφειλές προς ασφαλιστικά ταμεία    0
Γ. Οφειλές προς τρίτους    0
Δ. Δανειακές υποχρεώσεις    0

Λειτουργικές μηνιαίες δαπάνες
Μισθοδοσία τακτικού προσωπικού:
Νοέμβριος:    2.872,12€
Δεκέμβριος:    2.872,12€
Έξοδα παράστασης προέδρου:
Νοέμβριος:    2.841,62€
Δεκέμβριος:    2.841,62€
Ειδική σύμβαση ορισμένου χρόνου:
Νοέμβριος:    748,74€
Δεκέμβριος:    748,74€
Προσωπικό μερικής απασχόλησης:
Νοέμβριος:    3.991,94€
Δεκέμβριος:    1.995,97€
Εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία από μισθούς:
Νοέμβριος:    1.791,21€
Δεκέμβριος:    1.164,73€
Στ. Κατάσταση προσωπικού
1    Μόνιμος Υπάλληλος    ΠΕ    Οικονομικού διοικητικού
1    Μόνιμος Υπάλληλος    ΔΕ    Διοικητικού Γραμματέων
1    Ειδική σύμβαση εργασίας ορισμ. χρόνου    Ληξίαρχος
1    Μερικής απασχόλησης (18μηνο)    ΔΕ    Υπάλληλος Ενημέρωσης-Πληροφ.
1    Μερικής απασχόλησης (18μηνο)    ΥΕ    Φύλακας σχολικών κτιρίων
1    Μερικής απασχόλησης (18μηνο)    ΥΕ    Εργάτης Περιβάλλοντος-Καθαριότητας
1    Μερικής απασχόλησης (18μηνο)    ΥΕ    Πολιτικής Προστασίας-Φύλαξης

Αυτόνομος Δήμος Ανωγείων

Τα οικονομικά στοιχεία που ο αυτόνομος-ιστορικός δήμος Ανωγείων κατέθεσε στην Περιφέρεια, είναι τα παρακάτω:
Α) Το ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου κατά την 26/11/2010 ανέρχεται στο ποσό των 341.259,56 ευρώ και εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί κατά την 31/12/2010 στο ποσό των 242.039,22 ευρώ.
Β) Δεν υπάρχουν οφειλές προς τα ασφαλιστικά ταμεία.
Γ) Οι οφειλές προς τρίτους εκτός αυτών που είναι ενταγμένες σε χρηματοδοτικά προγράμματα και αυτών που δεν έχει γίνει πρόβλεψη πληρωμής τους στην α’ περίπτωση ανέρχονται στο ποσό των 98.000,00 ευρώ.
Δ) Ο Δήμος δεν έχει προχωρήσει σε κανενός είδους δανειακή σύμβαση.
Ε) Οι ανελαστικές μηνιαίες δαπάνες υπολογίζονται στο ποσό των 80.000,00 ευρώ μηνιαίως.
ΣΤ) Στο δήμο υπάρχει μία Δημοτική Επιχείρηση με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Ανωγείων».
Ζ) Τα οικονομικά στοιχεία της κοινωφελούς Επιχείρησης αναλύονται ως εξής:
1. Χρηματικά διαθέσιμα κατά την 25/11/2010    17.541,07 ευρώ
2. Οφειλές σε προμηθευτές κατά την 25/11/2010    12.064,02 ευρώ
3. Οφειλές σε πιστωτές κατά την 25/11/2010    11.622,66 ευρώ
4. Οφειλές σε φόρους κατά την 25/11/2010    368,20 ευρώ
5. Οφειλές σε ασφαλιστικά κατά την 25/11/2010    5.266,61
6. Απαιτήσεις    98.377,00 ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επίσκεψη Κουβέλη στην Κρήτη