Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010

Να μη γίνει πάρκινγκ το πάρκο Γεωργιάδη στο Ηράκλειο!

Συνεχίζεται η διαμαρτυρία για το σχεδιαζόμενο υπόγειο πάρκιγκ στην πλ. Ελευθερίας του Ηρακλείου, που η κατασκευή του προβλέπεται να καταστρέψει τρία στρέμματα πρασίνου του πάρκου Γεωργιάδη. Η τελευταία πράξη του έργου ήταν η έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο της μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων του πάρκιγκ την οποία καταψήφισε μόνο η παράταξη «Ηράκλειο ανθρώπινη πόλη» παρουσία δεκάδω Ηρακλειωτών που κατέκλυσαν για να εκφράσουν τις αντιρρήσεις τους. Η «Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Πάρκου Γεωργιάδη και των Δημόσιων Χώρων» αναφέρει στο φυλλάδιο που μοίρασε πότι «για να ελαχιστοποιήσει τις αντιδράσεις ο δήμος προσπαθεί να απαξιώσει το πάρκο στα μάτια του κόσμου εγκαταλείποντας την καθαριότητα και τη συντήρησή του ή βαφτίζοντάς το επικίνδυνη και εγκληματική ζώνη».
Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Φιλόπολις» της δημοτικής κίνησης «Ηράκλειο ανθρώπινη πόλη» "ο Δήμαρχος, μιλώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο, απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο να καταστραφεί μέρος του πάρκου. Είπε πως θα επεκταθεί, συμπεριλαμβάνοντας τμήματα της Λ. Δημοκρατίας αλλά και το υπαίθριο πάρκινγκ απέναντι από το άγαλμα του Βενιζέλου. Είπε πως η κατασκευαστική πρόταση θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις πριν τεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αναφερόταν προφανώς στην κατακόρυφη εκσκαφή με αγκυρώσεις ώστε να μην καταστραφεί τμήμα του πάρκου. Απέκρυψε όμως πως η μέθοδος αυτή είχε εξεταστεί και αποκλεισθεί γιατί είχε αυξημένο κατά 500.00 ευρώ κόστος! Εκτός να το ξανασκέφτεται..."

Η διαφωνία της δημοτικής κίνησης δεν αφορά μόνο την καταστροφή μέρους του πάρκου, για το οποίο έχει διαμηνύσει πως θα εξαντλήσει κάθε μέσο και μορφή αντίδρασης για να το αποτρέψει. Η διαφωνία αφορά και τη φιλοσοφία της δημοτικής αρχής, την κατασκευή δηλαδή πάρκιγκ όπου δει για να διευκολύνεται η κυκλοφορία και η στάθμευση των Ι.Χ. και μάλιστα εντός των τειχών, όπως ήταν όλες οι πρόσφατες εγκρίσεις που δόθηκαν σε τέσσερα μεγάλα πάρκιγκ.

Εάν συμβεί αυτό -όπως τόνισε ο Δημοτικός Σύμβουλος της κίνησης κ. Θεόφιλος Τρουλινός στο Δημοτικό Συμβούλιο- μπαίνει ταφόπλακα στην κυκλοφοριακή μελέτη γιατί δεν πρόκειται ποτέ να βγουν τα Ι.Χ. από το κέντρο της πόλης, ενώ ενθαρρύνεται παραπέρα η κυκλοφορία των Ι.Χ., που χωρίς τη ριζική μείωση της το κυκλοφοριακό δεν πρόκειται να λυθεί. Ο αγώνας λοιπόν συνεχίζεται, όχι μόνο για την αποτροπή κατασκευής του πάρκιγκ αλλά και για την ουσιαστική αναβάθμιση του πάρκου Γεωργιάδη.

1 σχόλιο:

  1. "...στο πάρκο Γεωργιάδη" περπάτησα και εγώ:

    http://eccoci.pblogs.gr/2010/09/sto-parko-gewrgiadh.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επίσκεψη Κουβέλη στην Κρήτη